Catogorieen

Helpdesk Healing


Goedemorgen, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Ik wil graag Liefde installeren. Kunt u me daar misschien bij helpen?
Ja natuurlijk. Bent u er klaar voor?
Ik ben niet zo technisch, maar ik denk dat ik er klaar voor ben. Wat moet ik eerst doen?
De eerste stap is het openen van uw Hart. Kunt u dat vinden?
Jazeker. Maar er worden nu verschillende andere programma's uitgevoerd.
Kunnen die tijdens het installeren gewoon blijven draaien?
Welke programma's zijn dat precies?
Op het ogenblik worden oud-zeer.exe, lage-zelfwaardering.exe, wrok.exe en
wrevel.com uitgevoerd.
Geen probleem. Oud-zeer.exe wordt geleidelijk door Liefde gewist uit uw huidige
besturingssysteem. Het kan zijn dat het in het geheugen aanwezig blijft, maar
dan laat het andere programma's ongemoeid. Lage-zelfwaardering.exe wordt op den
duur door een andere module van Liefde overschreven. Die heet
Hoge-zelfwaardering.exe. Maar wrok.exe en wrevel.com moet u wel helemaal
afsluiten. Door deze programma's kan Liefde niet goed worden geinstalleerd.
Ik weet niet hoe dat moet..
U gaat naar uw startmenu en klik op vergeving.exe. Doe dat net zolang tot wrok.exe
en wrevel.com helemaal zijn gewist.
Ok gelukt. Maar nu is Liefde vanzelf gestart. Is dat normaal?
Ja hoor. U moet nu een melding krijgen dat het opnieuw wordt geinstalleerd voor de
resterende levensduur van uw Hart. Krijgt u die melding?
Oei.. ik krijg een foutmelding.
Welke foutmelding?
Er staat ' fout-412 programma wordt niet uitgevoerd op interne componenten '
Wat wil dat zeggen?
O, geen paniek. Dat probleem komt vaker voor. Het zil zeggen dat Liefde is ingesteld
om op externe Harten te worden uitgevoerd, maar dat het nog niet op eigen Hart draait.
In lekentermen wil het zeggen dat u pas aan Liefde toekomt als u eerst Liefde op uw
eigen computer draait.
Wat moet ik daarvoor doen?
Kunt u de directory Zelfacceptatie openen?
Ja, die heb ik.
Kijk nu maar op de bestanden ken-je-waarde.txt en erken-je-beperkingen.doc
en kopieer die naar de directory mijn-hart. De computer zal alle bestanden die nog
problemen geven overschrijven en programma's met fouten corrigeren.
U dient ook overdreven-zelfkritiek.exe uit alle directory's te wissen en de
prullenbak leeg te maken, dan weet u zeker dat het programma voorgoed
verdwenen is en ook nooit meer terug kan komen.
Zo.. dat is gebeurd. Hoo.. Mijn hele hart loopt vol met nieuwe bestanden..
Glimlach.mpg draait nu op mijn beeldscherm en geeft gelijk aan dat vrede.com
en tevredenheid.com in mijn Hart worden overschreven. Is dat wel goed?
Dat gebeurt wel eens ja. Maar alles op zijn tijd. Liefde is nu dus geinstalleerd
en wordt uitgevoerd. Vanaf nu moet u het helemaal zelf aankunnen, als het goed is
.


uit ' Happinez ' mindstyle magazine